-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juni 18

För mycket av det goda idag?

Holy mother of god - är nog ett sätt att beskriva dagens träningspass idag, haha! Ja precis, träningS pass. Kanske lite för mycket av det goda men kunde inte sluta när jag väl hade börjat :D
...alltså träning syftar jag på då, inte mat - vilket man lätt kan tro om man känner mig och min aptit till mat!

Det Fantastiska är att min supermamma var med på allt med!!

Vi började med morgoncardio - att cykla 30 minuter + 30 minuters rask promenad
Senare var det dags för ett tungt ryggpass, där vi verkligen körde ut oss ordentligt... MEN inte nog med det fick vi för oss att testa ett dance aerobics pass på 60 minuter, hahaha!
JÖSSES nu är man helt död i kroppen nu - känns underbart!! :D

Så otroligt STOLT över min mamma, hon är superkvinnan nr 1
Förklarar var jag har fått min vilja och mina gener ifrån iallafall!!

Imorgon är det dags att fixa till sig på salongen. Ska se om jag kommer ihåg att be mamma ta före och efterbilder som jag kan lägga upp här, så ni får se!

Nu ska jag fixa till lite kesella med smarriga bär - gotti gott gott!

Önskar er en supertrevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar