-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juni 22

Hängig...

sjuk Pictures, Images and Photos
Åh känner mig så krasslig. Extremt ont i halsen, känner mig varm ena stunden och fryser andra stunden, öronen har börjat värka och känner mig helt slut i kroppen... Hoppas på att bli bättre tills imorgon så man kan träna igen... blir galen snart utan träning..

Pumpa på gymmet för mig med när ni tränar!!

Har offrat mig genom att äta massa glass hela dagen, men bara för halsens skull, haha - inte min egen asså... (yeah right), hihi!

3 kommentarer:

  1. Hahhaha, ja de brukar låta så " för halsens skul" hahahha, du e för söt =)
    Hoppas du kryar på dig gumman, varmt te, vitlök, c-vitamin is teh shit ;)
    Varm kram till dig!

    SvaraRadera
  2. DENICE gumman, jag tar emot kramen med glädje... kan behöva alla kramar i världens just nu för jag är i "tycka-synd-om-mig-stadiet-för-jag-är-sjuk"

    SvaraRadera
  3. Stora Tycka-synd-om-kramar bara till Sashli från Oss 08:0r :-D

    SvaraRadera