-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, juni 21

Lilla syster


...min älskade sötnos.

Nu är hon äntligen här, min lilla plutt - min lilla syster. Hon åkte i januari och kan knappt fatta att det var så längesen man sågs...
Tidigt igår åkte vi för att hämta henne på Arlanda.
Vi har haft så mysigt hela helgen och har så mycket ta igen nu under sommaren innan hon ska iväg till LA igen.

Ska uppdatera lite mer så fort jag får tid, men nu ska jag iväg och mysa lite mer med lilla syster :)

Edit: man kan inte tro att hon är lilla syster direkt, hehe...
På fotot har jag ju t.o.m sandaletter med 10 cm klackar :D

5 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Tänkte bara titta in och önska dig en bra dag :)
    Massa Kramar
    Julia

    SvaraRadera
  2. Gulligt av dig vännen!
    Uppskattas oerhört :D

    Har åkt på en ordentligt förkylning, vilket får mig att vilja klättra på väggarna just nu - får ju INTE träna :(

    Kram på dig med!

    SvaraRadera
  3. Så söta ni e :-D

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma gumman... trevligt att pratas vid häromdagen. Hoppas du har det mysigt i solen. Kramar om

    SvaraRadera
  5. Sofia:
    TACK! Men visst syns det inte ens att vi är systrar, eller släkt för den delen?? haha!

    Linda:
    Ja verkligen trevligt!
    Sköt om dig nu med. Kram kram

    SvaraRadera