-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, juni 23

Fritt IRAN!

Mitt hjärta blöder för folket i Iran, mitt folk...
De har kämpat och gett sina liv för det som de tror på, som VI tror på, på det som de vill ha - sin frihet..
Var är mänskligheten på väg? Det enda de vill ha är sin rättighet, att våga stå för vad de tror på, sin frihet, sin yttrandefrihet..
..men det enda som de får tillbaka betalas med människoliv och våldsamhet...




Mina tankar finns hos alla de själar som offrat sina liv för att yttra sig och kämpa för det de tror på... det VI tror på. Vi kommer alltid vara tacksamma... vi kommer aldrig glömma er...
TACK!

2 kommentarer:

  1. Det som sker i Iran är så hemskt! Jätte bra att du tar upp detta, och hoppas folk äntligen inser att det folket inte vill leva under de islamistiska reglerna, utan att de vill vara fria, ha rätten till och göra och säga precis vad det vill!
    Det finns inte ord och beskriva hur det känns att kolla dess aklipp dag in och dag ut, utan att själv kunna hjälpa till!! Då man själv är från iran känns det som om en del av hjärtat slits bort varje gång någon skadas, men vad spelar det egentligen för roll om dom är mina landsmän eller inte, vi är ju alla människor... May God be with them all, the brave people that stand up for all of us, for free speach and freedom. May there be a change! Bra sagt Sashli, Jag är stolt övr dig!

    SvaraRadera
  2. Nazli, Tusen tack för ditt inlägg!

    Finner inga ord längre över allt som skett och fortfarande sker...
    Tack igen Nazli. JAG är stolt över dig!

    SvaraRadera