-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, juni 25

Ordentligt förkyld

..feber och värk - kan det bli värre??

Åh mår ännu sämre nu än i helgen och jag håller på att bli tokig utan min träning. Jag som vilade redan då jag kände av lite smått i kropp och knopp så det inte skulle leda till en försämring :(
Har inte varit på gymmet nu sedan förra veckan och jag klättrar på väggarna snart!
Trodde faktiskt att jag var på bättringsvägen, men nej nej icke sa Nicke.
Känner mig riktigt bitter och kinkig just nu. Så typiskt nu när träningen gick bättre än någonsin och prestationen var på topp.Har fått nog nu så imorgon är det dags att åka till vårdcentralen för att kolla så man inte har någon infektion i kroppen
(hoppas verkligen inte det).

Nu vill jag bli frisk!!!

3 kommentarer:

  1. Skickar upp en stooor krya på dig kram gumman!
    Så kämpar vi tillsammans mot en bättre form ;o)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig gumman, tråkig och läsa att du e sjuk :-S. aldrig nå kul när man e på topp menatlt.... men vila nu riktigt ordentligt så kan du ge 110% efter det....din kropp kommer sara otrolig bra av träningen sen :-D. Prova ha carmolis som finns att köpa på hälso apoteket. Det lindrar bra och gott att ha i teét :-D.... Stora krya på Kramar från mig och Martin!!! Hälsa din lilla plutt oxxå förresten från oss :-D

    SvaraRadera
  3. Lina:
    Oh gumman tack, gulligt av dig.
    Ja absolut, så fort jag blir frisk, då jävlar ska vi peppa varandra igen!!
    Kramar

    Sofia:
    TACK tjejen och lilla plutten Martin :D, haha!!!
    Era kramar värmde!
    Jo jag hållas tummarna för att bli frisk snabbt så man kan komma igång igen SNART!
    Kram kram

    SvaraRadera