-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, maj 18

Update!!

Hej på er! Nya vecka, nya utmaningar!

Sorry för min dåliga uppdatering under helgen, men det har varit så skönt med ledighet från allt.


Lördagen bjöd på massa gott. Dagen började med att jag jobbade till ca 15.30, sen kunde jag njuta av min ledighet tillsammans med min Mike-boy :)




På kvällen blev det en välförtjänt
stor godispåse som smakade HIMLEN, till Eurovision Song Contest. Finns inget bättre när man unnar sig något sådant och varje tugga smakar smaskens :D hehe!


Gårdagen väntade ett armpass på oss, som gick sjukt bra. Världens pump och kontakt - otroligt härligt. Antar att det var maten och godiset som gjorde sitt.

Nu hoppas jag att mina armar växer! :D





Dags för träning här snart. Idag är det dags för bröst & vader!
Härligt härligt!





Liten bil va??
Foton är tagen på vår USA resa, Las Vegas.

2 kommentarer:

  1. kul att du startat blogg!!
    Har du någon tävling i sikte?

    Mvh

    Maria Andersson

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Vad kul att du tittade in här!
    Angående tävling så får vi faktiskt se. Vill gärna göra förbättringar innan jag ställer mig på scen.
    Just nu tränar jag på och äter på ordentligt så lilla musklerna får växa :)

    Ha det gott!
    Mvh

    SvaraRadera