-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, maj 15

Crazy legday!!

Hello people!

Nu är det äntligen fredag och en härlig helg inväntar. Jobb för min del imorgon, men sen kan även jag njuta av helgen. Ska bli otroligt skönt, då senaste veckorna har varit så oerhört tuffa och fullspäckade, hela dagarna lång. Nu kan jag pusta ut lite mer när det gäller skolan, då det är två stora pm som ska in, vilket innebär mindre föreläsningar och mer eget arbete.

Benträning + vader stod på schemat idag. Herregud säger jag bara, benen tokkördes riktigt ordentligt! Tungt och mycket basövningar blev det, vilket är så äckligt jobbigt OCH underbart på en och samma gång. Kan knappt stå på benen just nu, haha. Oj oj oj, kommer nog inte ens komma upp ur sängen imorgon :D

Upplägget såg ut såhär denna bendag:
  • Benspark
  • Benböj
  • Benpress
  • Benspark
  • Sittande lårcurl
  • Liggande lårcurl
  • Jefferssons
  • Abductor maskin
  • Vader
Härligt va?! :D


Vårruset igår blev riktigt lyckat. Jösses vad kul det var! Mycket roligare än jag trodde faktiskt. Så otroligt roligt som social aktivitet, då vi var anmälda som grupp. Efter löprundan bjöds det på picknick och vi tjejer njöt av maten och varandras sällskap.

Nu blir det att fixa något att äta, sedan blir det väl lite tv innan det är dags att hoppa i säng!



TREVLIG HELG! :)

2 kommentarer:

  1. Åååå va härligt de låter =)
    Jag var bra sugen på att springa vårruste härhemma i Västerås. Meeeen eftersom ja e en sån tävlingsmänniska å INTE har kört ett enda löppass så blidde de inge för mig=/
    Inte för att jag skulle tävla me dom andra, nä, faktiskt mest med mig själv,hehehhe.
    Härligt benpass hottie=)
    Hoppas du får en skö helg nu när du kan vila lite från dina studier.
    Hur lång är din utbildning förresten ?
    Stor helgkram från mig!!!

    SvaraRadera
  2. Det var jättemysigt!!

    Benpasset var rena helvetet, haha men jäklar vad bra det tog. I´m loooving it!

    Min grundutbildning är 3 år, sen troligen kommer jag läsa vidare för master som är + 2 år :)

    Oh, tack för kramen. Right back at ya ;)

    SvaraRadera