-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, maj 19

Backday baby!

Tokiga pass - helt underbart!

Igår dödades tuttarna :D och idag väntade ryggträning på oss.
Ryggen fick sig en ordentligt omgång idag. Nu efterhand känns det som man har blivit överkörd av en lastbil eller nåt, haha.. men det är skönt på sitt sätt vara såhär slut efteråt. Då vet man att man verkligen har tagit i och gett precis allt under passet.

Blev många ryggövningar som vanligt idag. Riktigt bra kontakt och tryck i musklerna.

Jobbar mycket på vidden just nu, samt nedre rygg, då jag måste se till att förstärka min ländrygg.
Jag tycker att chins tar riktigt bra och är en toppen övning för ryggen, så den ser jag till att börja med.


Imorgon åker jag och Mike till mina underbara föräldrar. Kommer vara borta några dagar, men ska försöka ta lite nya foton på mig - vilket är den mer "mjuka" och "goa" uppbyggnads Sashli :D
Haha de flesta kör på för fullt med sommardeff och
liknande vid denna tid, men nej nej inte jag, jag lägger in min "bulk"period nu, haha. Typiskt mig!!


Innan vi åker ska vi piska framsida lår + vader :D så när vi väl sitter på bussen så kommer vi inte kunna röra oss efter, smart va?! :P


Vad det gäller tävlingsplaner så får vi se hur det blir. Just nu lägger jag fokus på att bygga på mig muskler, så får vi se vad som händer ;)
Lite idéer och planer finns allt, men som sagt så får vi se hur framtiden ser ut.

Träningen just nu är roligare än på länge, så underbar känsla!



Jag och min vackra mamma på fotot.

...åååh längtar efter henne och pappa så!!!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du bloggar tjejen, suoerfin blogg du har och massa fina bilder! Kör hårt! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!
    Jag hittade ett kort på dig från Varberg i min kamera,hahahaha!
    Från invägningen dag 1. Jag tog nämligen en "översiktsbild" över hela gymet å då är bla. du med på en av bilderna. Helt ovetandes,muhahhahahahaaaaaa!
    Världen e bra liten ;)
    Kram på dig tjejen!
    Hoppas du har en go Söndag =)

    SvaraRadera
  3. Linda:
    Tack ska du ha tjejen!
    Ska göra mitt bästa :)

    Denice:
    Hey bebbe!
    Hahaha jasså du? Den måste jag få se.
    Oj oj oj söndagen och många dagar innan blev litre för goa - if you know what I´m talking about. Tjock smock Sashli is back, haha!
    KRAM på dig!

    SvaraRadera