-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, maj 6

Ny dag, nya utmaningar!

Dags att strax bege sig till skolan för ännu en dag med nya utmaningar, men innan dess måste jag ju uppdatera lite här :)

Gårdagen var lika fullspäckad som vanligt. Skola hela dagen och efter det var det dags för den efterlängtade träningen. Blev ett axelpass igår, men jösses vilken träningsvärk jag hade efter måndagens ryggpass. Mike dödade mig med sina specialövningar för ländryggen, haha - bra där, behövs verkligen!! Har nämligen lagt mycket prio på att stärka och förbättra min längdrygg, då jag sedan tidigare har en skada som spökar ibland.

Axelpasset gick riktigt bra och jag kämpar på för fullt för att de ska förbättras då axlar har så extrem stor betydelse inom min sport.

Idag är det vilodag från träningen, men imorgon väntas veckans mest ångestladdade pass - BEN :D

Smile, and the world will smile back at you


Önskar er läsare en fantastiskt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar