-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, maj 5

Good morning people!

Hej & god morgon på er!

Åh, så underbart skönt med sovmorgon idag - klockan ringde inte förrän 8.00. Den lilla timmen extra gör så oerhört mycket.

Igår tränades rygg och idag väntar ett axelpass på oss. Ser verkligen fram emot dagens träning, men först väntar en heldag i skolan.
Träningen för mig blir ett sätt att koppla av på, få komma ifrån och bara ge järnet utan att behöva tänka. Självklart har man tuffa dagar då lusten inte alltid är till 100%, men man vet ändå i bakhuvudet att efteråt kommer man må så mycket bättre.

Tro det eller ej, men jag ska springa vårruset - hehe.


Trodde aldrig jag skulle ställa upp i något sådant, men vi är sex tjejer från klassen som ska springa i lag. Roligt projekt faktiskt :)
Ska nog ta upp min löpning lite smått om jag ska kunna ta några ordentliga steg utan att flåsa ihjäl mig. Nejdå, konditionen är det inga problem med, iallafall inte när det är fjuttiga 5 km man springer, hehe.

Man ska tänka positivt, i alla lägen, eller vad säger ni? :) hehe


Don´t worry, be happy :)


Have wonderful day people!

3 kommentarer:

  1. åhhh vad kul jag vill också förlja med och springaaa!!! lycka till mitt hjärta, you can do it!! pusspuss

    SvaraRadera
  2. Kära anonym! Hur ska jag veta vem du är när du inte skriver det :P
    Haha, lilla plutte syster, jag ska allt tvinga ut dig på några springturer när du kommer på besök :D :P .. men då ska vi springa på "riktigt" och inte 5 km :D Haha! PUSS

    SvaraRadera
  3. ok jag ångra mig hahahah! nej då jag längtar MASSOR!!!! så länge jag får umgås med dig är jag nöjd även om det betyder att jag måste springa sverige runt :D!

    SvaraRadera