-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, maj 31

Morsdag!

Till min fantastiska mor - Grattis På Morsdag!

zwani.com myspace graphic comments


Jag älskar dig mamma!


Mamma, tack för allt du gjort för mig, och allt du fortfarande gör. Vi dela med mig för alla vilken fantastisk och underbar mamma du är - bättre mamma kan man inte önska sig. Du är inte bara min mamma, du är även min bästa vän.
zwani.com myspace graphic comments
Jag älskar dig mamma! Önskar jag vore hos dig och pappa på Hammarö nu för att fira dig med massa blommor och stor tårta, men du ska veta att du alltid finns i mitt hjärta och mina tankar, även om jag inte alltid kan vara hemma hos er. PUSS PÅ DIG!



- Mamma, just det, Mike hälsar också:
zwani.com myspace graphic comments

Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar