-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juni 1

Projekt på Gång!!

Hej på er i sommarsolen!
Hoppas ni har lika underbart väder hos er som vi har här i Örebro...

Är i skolan just nu och pluggar ihjäl mig, haha men ska uppdatera er om gårdagens pass som gick riktigt riktigt bra, samt lite annat smått & gott.

Det blev bröst, biceps på gymmet i söndags. Körde på tung som tusan, blev bland annat 4 reps på egna kroppsvikten i bänkpress, vilket jag är jättenöjd med.
Har inte kört bröst ordentligt på länge, och nu har jag tagit tag i det igen och det går toppen.

Har framförallt fått för mig att starta ett nytt projekt som ni ska få följa här på bloggen :P
Inför:
"Projekt Definition & Meltdown"


1 juni = dag 1
Ska starta ett litet roligt projekt (inför något annat) som börjar idag som jag kommer kalla projekt
"No sugar" som kommer hålla på ett tag framöver inför något annat kul.

...vilket innebär främst godisförbud

Skriver mer om detta imorgon och förklarar lite mer ingående.
Have a wonderful day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar