-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, maj 30

Mama mia...

...Vilken träningsvärk i mina ben och rumpa!!!!!!!!!
Gårdagens ben/vadpass gick otroligt bra. Riktigt äckligt mördarpass
- I love to hate leg day
Var otroligt stark och hade mycket kraft i benen!
Ett under vad ordentligt med mat kan bidra med!
Blev ett sjukt tungt och effektivt pass där både fram och baksida tränades. Mike sporrade och peppade mig till tusen - han är så sjukt inspirerande att träna med - my love - my best friend - my hardcore trainingpartner!

Supernöjda var vi efter gårdagens pass. Total slutkörning och visst finns det ingen bättre känsla än känslan efter veckans benpass?!

Idag blev det välförtjänt vila med mycket mat och annat smått & gott!


Hoppas ni med hade en skön och underbart varm lördag hos er. Här hade vi hela 25 grader varmt. ÄNTLIGEN är värmen här!





Åhhhh.... hittade ett gulligt foto på mig och Mike här, hihi. Vi ser ut så i princip när vi kramas..


Nu ska jag krypa ned i soffan med min stora nallebjörn och en påse godis... Hihi!

1 kommentar:

  1. Så mysig är du älskling! :)

    Du är min största inspiration, Min motivation till allt.

    Oavsett vad allt handlar om är du viktigast i mitt liv

    lova ya baby! My love, my partner, my life

    SvaraRadera