-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, maj 26

Back to basics!

Back on track!
Ooooh
så skönt att ha kommit in i vardagsrutinerna igen, när det gäller kost och träning.
Vattnet har börjat släppa ordentligt och jag börjar känna mig mindre plufsig :D

Igår blev det bröst som pumpades för fullt på gymmet och idag väntar ett mördarpass för ryggen.
Vet inte om jag ska ha ångest eller längta efter dagens träning, haha då jag vet vad som väntar... oh boy...

HARDCORE

Finns verkligen inget snyggare än en vältränad rygg. Finns så otroligt många bra figure/fitness tjejer som lyckats få till den där "wow-ryggen" som jag bara måste försöka bygga :D



Yeah BABY - Let´s build some muscles om my little back and make it a sexy and big one!
...Yeah buddy, nothing but a peanut...



(haha känner mig snarare som en peanut just nu)

:P

1 kommentar:

  1. Hey girl!
    Ja, den var riktigt god :)
    Din lät inte heller illa du ;) Keso och Kesella är himmelriket :P
    Ha en mysig kväll!
    Kramar

    SvaraRadera