-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, maj 27

Never give up!


Väx axlar väx :D .....please, pretty pretty please


Träning även idag med!

Yes, idag är det dags att pumpa axlar på gymmet.
Ska allt döda mina små axlar, för någon gång måste de ju växa, eller hur?!
Blir även vader idag. Börjar komma in i vadträningen nu med så det känns faktiskt kul, tro det eller ej.

Tuffaste muskelgruppen på min kropp faktiskt - TRÅKIGT NOG!


Lättast har jag för ben, som ni kan se.
Men gäller att vara envis och kämpa på så växer axlarna med förhoppningsvis.

Gårdagens rygg/bicepspass
blev riktigt riktigt lyckat! Visste inte om man skulle gråta eller njuta av all pain - yeah baby :D Sjukt intensivt pass!

Någon som däremot har en fantastisk, gudomlig och nästintill perfekt fysik enligt min smak är Gina Aliotti
...VILL HA!!!!!!!!


Ne nu ska jag fixa kaffe och tokladda inför passet :D


Önskar er en toppendag!


- Forsätt kämpa mot era mål och ge aldrig upp -

3 kommentarer:

  1. Kör hårt!
    Piskade axlarna igår :P
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jaa du kvinna, ben har du verkligen, sååå snygga! I wish i wish i had some of your legs girl!

    Kötta på axlarna nu, svida, svida ska de gö,hahahha!
    kraaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Julia:
    Oh - jag dödade min axlar kan jag lova. Vilken smääärta, haha! NICE!
    Hoppas allt är super med dig!
    Kram

    Denice:
    Hej snygging!
    Åh har du vägarna förbi Örebro kom så kan vi köra ett benpass ihop :D Vore riktigt skoj!

    DE DOG MINA SMÅ STACKARS axlar.. :D Haha!
    FET KRAM!

    SvaraRadera