-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, april 16

Diplomerad & godkänd massör!!

Känns riktigt underbart!
Igår gjorde jag sista momentet i min massör utbildning och det gick toppen, så nu är jag diplomerad massör! Klassisk avkopplande massage samt idrotts/triggerpunkts massage. Här ska det knådas för fullt kan jag lova, stackars Mike (ja eller hur), haha!




Ska bli bättre på att uppdatera här i bloggen, antar att jag fortfarande är lite ovan - skyller på det iallafall, hehe.
Hoppas någon/några har hittat hit då jag varit jättedålig på att sprida att jag startat en blogg.

Ska faktiskt se till att skriva lite om min debuttävling som var förra året på MTGP i bodyfitness så fort jag får lite mer tid över.
Det var en lärorik och lång resa, som inte riktigt slutade som planerat. Skriva ned lite tankar, funderingar och lägga upp bilder. Snacka om att lära sig så otroligt mycket under hela resan, från början till slut.

Dags att fixa till något att äta, magen skriker efter mat. Tror det får bli en protein kanelkaka med en touch av citron - MUMS!

1 kommentar:

  1. Läste att du var klar med utbildningen till diplomerad massör.
    GRATTIS..

    Jag är oxå klar och jobbar som egen företagare nu och det är sååå roligt..
    Skall du jobba som aktiv massör ?

    SvaraRadera