-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, april 14

Fy skäms på mig!!

Usch vad jag skäms. Snacka om att vara värdelös på att uppdatera bloggen, MEN det ska bli ändring på det från och med nu!!
Efter helgens tävling, då pojkvännen Mike tävlade på Sweden Grand Prix 2009 kommer jag ha lite mer tid över till att försöka uppdatera här i bloggen :)
Har varit en spännande och intensiv resa som så jag tänkte uppdatera med några bilder. Alltid kul att uppdatera med foton.

Här är några bilder på mig och min darling Mike från helgen




Backstage med två av det härliga gänget vi åkte bil med ned till Varberg. Mike, Haratch, som också tävlade och Partik


Bjuder på en bild till, fredagens outfit :)


Kan lova att det blev en hel del mat och andra smarrigheter hela helgen lång. Kanske liiiite för mycket av det goda, haha - men GOTT som tusan var det!!

Vi åkte hemåt på söndag vid lunchtid, och det blev ett antal stopp på vägen. Killarna njöt av all mat och glass, vilket även jag gjorde :D

Nu efter några dagars fri matschema för mig är det dags att åter igen hitta tillbaka till vardagen och börja äta det jag tycker bäst om, nyttigt och fräsch. Tycker jag personligen mår bättre av att leva mer hälsosamt under veckodagarna, så jag kan slappna av under helgerna och unna mig det där extra.

Efter denna helg är jag mer sugen än någonsin på att börja bygga på med muskler. Nu blir det mer mat och ännu mer hardcore träning, för oss båda!

3 kommentarer:

  1. åh önskar att jag kunde ha varit där med er!! Ni ser båda grymma ut! saknar er massor! puss puss Nazli

    SvaraRadera
  2. VI önskar att vi vore hos DIG istället. Vi längtar tills du kommer hem och hälsar på. PUSS på dig vår lilla prinsessa!!

    SvaraRadera
  3. Halloj där å tack för ditt gulliga inlägg på min blogg!
    Jag känner ju igen från Varberg nu när jag kikar in här =)
    Va kul!

    Ha de gott!
    Mvh/
    Denicé

    SvaraRadera