-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, april 29

Internet har krånglat, men äntligen tillbaka!

Sorry! Internet har legat nere och jag har dessvärre inte kunnat uppdatera bloggen på ett tag nu, men äntligen är jag tillbaka. Ska allt se till att uppdatera regelbundet, trust me :)

Idag blev det ett hårt axelpass på gymmet och träningen känns bättre för varje dag.
Dags att bygga på sig muskler nu efter att legat alldeles för lågt på kalorier under längre period.
Att man går upp i vikt får man helt enkelt acceptera, men förhoppningsvis anpassar sig kroppen allt eftersom.

Vet att jag har lovat bilder, och jag håller fast vid mitt ord - de är på gång ;) Här kommer en tillsvidare. Denna är från förra året då jag och Mike var i fantastiska USA, Venice Beach California. Inte nog med att vi fick uppleva LA och Muscle Beach utan vi var på den grymmaste och mest inspirationsrika tävlingen/mässan någonsin - Olympia Weekend! Gud, vi hade det så fantastiskt.
Åhhh längtar verkligen tillbaka dit!!! (drömmer mig bort)

Ska lägga upp fler bilder från den resan, måste bara ladda över några bilder på denna dator.




Nu är det dags att läsa igenom lite skolarbeten innan de ska lämnas in imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar