-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, februari 8

Just hang in there!

Allt rullar på för tillfället!

Dieten känns väl bra och jag försöker ha tålamod med mig själv och min kropp.

Fas 1 i dieten (som jag kommer försöka följa februari ut) är mest att börja vänja kroppen vid mycket mer mat. Detta innebär att fokus kommer ligga på att kunna äta mycket kalorier, men samtidigt köra mycket förbränning för att inte gå upp i vikt -> så det betyder att bibehålla vikten och träna på!!

Fas 2 i dieten börjar i mars och då ska jag se till att hamna i litet underskott för att sakta börja gå ner i vikt :)

Känner mig rund som en boll, men men för att detta ska fungera som jag tänkt får jag hålla ut ett tag till!!


Styrketräningen går riktigt bra just nu. Känner mig riktigt stark och energisk. Styrkan är på topp och jag ser till att ge allt varje gång. Körde axlar i lördags och jag har fortfarande fruktansvärt ont, haha. Kommer inte ens ihåg att jag haft så här ont nångång i axlarna :D

Måndagen började seeeegt, men jag lyckades allt vända på det med alla pass jag genomfört idag!
Fyllt på ordentligt nu i efterhand för att påbörja min återhämntning!

Hoppas ni har också fått en kickstart på veckan!!
Kram på er!!

5 kommentarer:

  1. Heeej min härliga Miss Örebro Prinsessa!!

    Är fortfarande dunderförkyld men det känns som att det är på väg att lätta nu... Har i alla fall inte ont i halsen längre... Dina pastiller som jag fick av dig gjorde susen... :)
    Du kan jue äta lax åt mig då för jag försöker att lära mig det men har sååå svårt för smaken... :P

    Försöker oxå att inte äta mer än vad jag gör av med... Men lite svårt nu när man inte rör på sig och jag är en hungrig flicka... ;) Så snart är det väl jag som rullar fram istället... Men snart så är jag på benen igen!

    Ska börja med trappträning i morgon jag... Sen får det bli promenix på onsdag om jag fortfarande lever efter det... :D Sen framöver gymet igen när flåset är tebax...

    Tack vännen!! Sköt om dig och pepparkaksgubben nu!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  2. "Disciplin och tålamod är nyckeln för att få ditt mål. Och jag älskar din kropp, och hoppas du kommer inte att lägga till en annan muskel på det. Det är sexigare som jag ser det nu, och för mycket kommer inte att se bra ut. Förhoppningsvis kan jag uppnå sådana organ i framtiden, men just nu är jag fortfarande på ett gym session, den enklaste vägen och tar muscle builder supplements."

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeeeej min härliga sprudlande Drottning Von Miss Karlstad som jag toksaknat att skriva till ;D

    Hoppas du mår fantastiskt min vän!!!

    Oj oj oj, själv har jag haft såååå fullt upp så jag knappt hunnit med, men lilla jag lyckas hinna ikapp ;)

    Ser att du har hunnit experimentera med en massa gotti gott gott i köket som vanligt! Blir alltid lika läskad :D
    Önskar jag hade haft tid att göra din nyttiga kladdkaka, varit såå sugen på den länge nu!!

    Så vad ska min mysfröken göra till helgen då??
    Själv jobbar jag fram till lördag och på söndag kommer mina underbara föräldrar hit :D så ska vi mysa med restaurang besök på alla hjärtans dag :) <3

    Önskar dig en god natt vännen!
    Puss och kram på dig <3

    SvaraRadera
  4. Tammy:
    Don´t worry :D hehe. Så mkt ska jag inte bygga på mig, mer göra förbättringar och utvecklingar!
    Tack för dina fina ord!!
    ;)

    SvaraRadera
  5. Stark & energisk...det gillar vi! =)

    SvaraRadera