-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, februari 11

I´m alive

and doing my thang :D
hehehe!

Sorry, det var allt för längesen jag uppdaterade i bloggen - jag vet, men det har verkligen varit fullt upp precis hela tiden!!

Livet är underbart just nu, trots full schema och massor inplanerat hela dagarna men allt flyter på, och jag kämpar för att hinna med. Mycket på gång och jag är igång med skola, träning, jobb, gruppträning och allt som hör till 24/7.

_________________________________

Träningen går och har gått riktigt bra, speciellt nu en vecka tillbaka och min styrka chockar mig ibland :)
Det märks att maten har höjts och att jag har mycket ork i både kropp och knopp - underbart!

Snart är det helg, men jobb står på mitt schema både imorgon och på lördag, MEN på söndag är det ju alla hjärtans dag och då kommer mina föräldrar hit till oss så vi ska ut och mysa tillsammans på restaurang :)



Ska bli bättre på att uppdatera, även om det bara är några rader jag hinner med just nu!!

Trevlig helg på er!!

4 kommentarer:

  1. Heeej min vän Miss Örebro Prinssessa med benen fulla i spring!! :D

    Håller på att kurera mig än... Gick ut och promenixade igår och med facit i hand så skulle jag nog inte ha gjort det... Men det var jue så fint väder! :P

    Jag har jue tiden till det jag... Men den tar inte alls lång tid att svepa ihop... Jag är inget för att stå i köket någon längre stund... Det ska gå snabbt och enkelt... :)

    Vet inte vad det blir till helgen mer än att jag ska klippa mig tror jag... Och det är välbehövligt vill jag lova... ;) Sen syrrans kille fyller år på tisdag så jag vet inte om han ska firas denna helgen eller nästa... Vill jue inte smitta dom så hoppas på piggelin tills dess!

    Mysigt med att få träffa dina päron och få gå ut och äta... Skönt för dom att komma ifrån stan lite... Här körs det jue rally för fulla muggar... Wrooom!! :D

    Natti natti vännen och sov nu så gott!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Ønsker deg en riktig god helg,og en trivlig valentines'day<3

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej min gooa hjärtevän Drottning Von Miss Karlstad!! :D

    Du måste ju ha tålamod med att börja röra på dig lilla fröken, fy på dig!!
    Hoppas du mår mycket bättre nu, vill ju inte att du ska va dålig :(
    Jag vill ha tillbaka min MISS Piggelin ju *stamp stamp hopp hopp på gilvet med knytna nävar*!!! hehe
    MEN jag lovar att jag rör på mig för oss båda ;)

    Ja alltid lika mysiiigt att ha dom här hos oss :D <3

    Vill önska dig en underbar alla hjärtans dag min vän <3

    Krya på dig nu!!
    PUSS och Kram!!!!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Martine:
    Miss you and your blog darling!!!
    Önskar dig en fantastiskt mysig Valentines Day med!
    Puss <3

    SvaraRadera