-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, januari 10

Still sucks!!

Ska skaffa mig en sån här så fort jag blir frisk


Tänker INTE sitta still en enda sekund då kan jag lova er - fy för detta stilla sittande sjuklings soffpotatis liv!!

Nä vadå? Jag är inte alls bitter, har abstinens eller håller på att bli tokig av att inte kunna röra på mig. Kunna ta en promenad ute i det härliga, svettas ordentligt genom att få upp pulsen på en utmanande cardiomaskin eller kunna få pumpa hårt på gymmet - jag nee, inte längtar jag ALLS!!!

10 kommentarer:

  1. Ja,det var riktig mums :-)

    Krysser alt jeg har for dej vennen!!
    Takk,blir lugn og avslapning her..
    Hoppas du får en bra kveld med,og blir bedre.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej min go go girl prinsessa Miss Örebro!!

    Ja för jag kommer att kasta ett getöga på dig bara så att du vet... Haha vilket uttryck egentligen! :D Som du säger drömma SKA man... Och med våran fantasi så... ;)

    Blir knäppis jag med och får damp på denna kylan... Vill ut och röra på mig... Vore det inte så jobbigt med steppern så skulle jag somna av tråkighet hehe... Men nu får det bli nya tag i morgon med bättre väder och bättre hals... Basta!! :)

    Jag läser Vita nätter av Ann Cleeves... en deckare...

    Jaaa det blev faktiskt farrrligt gott! Blev överraskad för det trodde jag inte... Så nu gäller det att jag inte smaskar i mig allt på en gång... :P

    Ha nu en härlig kväll vännen och krya på dig!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  3. Jag tog en extra sväng ute för din skull gumman! Ska bli så sjukt underbart att få ta ut sig ordentligt på gymmet igen också! Jag bara längtar efter att få känna mig VÄLTRÄNAD igen, haha. Krya på dig nu gumman så kör vi snart för full gas tillsammans ;o)

    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Martine:
    JAG ÄR JU INTE IGÅNG ÄN :( Vi sa ju måndag!!
    Jaja inget att göra än att vila och bli mer pluffsig - bläää!! Haha.
    God Have Mercy när jag är igång igen - då J#%LAR!! Mohaha! :D
    Trevlig måndag vännen!
    Klem ;)

    Zuzibuz:
    Hej min Drottning Miss Karlstad!
    Haha getöga :D ooh då får jag passa mig :P Finns många konstiga uttryck egentligen.
    Åh min hals e dum mot mig, blir ju injte så mkt bättre :S .. ger det nån dag till annars får jag ta mig till vårdcentralen för halsprov.. blää!!
    Bra att nån håller igen lite för jag har smaskat alldeles för mkt under mina sjukis dagar :P Ooops!
    Ha en mysig kväll min Miss!
    Pussis och kramis!! <3

    Lina:
    Hej vännen!
    Åh va skönt med extra rundan för mig med. Kan du träna för mig i några dagar till tills jag blir frisk? :)
    Haha jag har glömt bort hur det kännns och hur jag ser ut som vältränad, HAHA!
    Vill ju inte släppa denna dumma halsont, men jag borde ju vara på fötter snart igen :S
    Njuter att du är igång iallafall!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Heeej min prinsessa Miss Örebro!

    Jaaa vi shoppar lika när vi är samma storlek och allt... i alla fall på längden hihi... ;)

    Mmm du vilar väl och blir frisk nu?! Ska nog ta en tur in till dig och se vad som du har för dig... :D

    Gå iväg till farbror doktorn med dig för så där länge ska man inte gå och ha ont i halsen... Krya nu på dig vännen!

    Det råkade att åka ner en bars nu för jag vart dunderhungrig efter gymet och maten är inte riktigt klar än... :P

    Ha nu en mysig kväll du med! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  6. God kveld sötnos!

    :-( Uff,nu hoppas jeg virkelig det gir seg snart for deg..
    Har du vært til legen?

    Kommer til å bli mycket bra når du er back on track igjen,full-ladet med energi :-D
    Jeg kjører for oss begge imens vennen..

    Puss

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Hej min Drottning Miss Von Karlstad, hehe :D

    JA jag lovar - har VERKLIGEN skött mig och vilat till MAX med MAX, hihi :P

    Äh en bars är väl inget.. säg till när en hel låda är slut så kan vi börja snacka, haha.
    Vadå? :P när man är hemma och rastlös så finns det inget annat än att äta, knapra, mumsa och smaska, HAHAHA!

    Halsen känns bättre nu så SNART borde jag vara på fötter igen (om jag inte rullar fram förstås, haha)

    Hur är allt med min Miss då?
    Hur många grader är det hos er? Själv har jag inte riktigt vågat gå ut än... men snart så är väl jag med friiii :P

    Puss och kram på dig vännen Min! <3


    Martine:
    Hej gullet!

    Åh räknar dagarna nu tills jag får vara igång igen.

    Nej jag har inte varit iväg än då halsen faktiskt känns bättre, MEN inte riktigt frisk än.. men hoppas hoppas SNART!

    Låter underbart att du kör för oss båda tills dess! Go Go Go!!!

    Puss!

    SvaraRadera
  8. Godt å høre du er på bedringens vei iallfall vennen! :-)

    Idag ble det morgentur,hviler från gymmet..
    Ready tomorrow again ;-)

    Ha en finfin tirsdag,puss

    SvaraRadera
  9. Heeej min prinsessa Miss Örebro på ärten! :D

    Jag körde för dig oxå igår till MAX vill jag lova så du kan vila till MAX för mig med... Vi delar väl lika på allt... Ja utom pepparkaksgubben då förstås... ;)

    Haha man kan läsa bok och se på film oxå... Sätt dig på händerna vet jag... :P Så dom inte BARa stoppar in en massa i munnen... Inte undra på halsen är öm som den får jobba med att svälja allt... :D

    Ah gott att det går (rullar) åt rätt håll... :) Här ska det gå nerför snart för jag ska till källaren och tvätta...

    Här är det bara bra! Var -15 när jag kom upp i morse men nu är det -10 så rena rama vårvärmen jue... Så det kommer att vara toppenväder den dagen du kommer ut... ;P

    Puss & Kraam & Krya på dig vännen!! <3

    SvaraRadera
  10. Martine:
    Åh nu hoppas jag verkligen att vi kan sätta igång tillsammans imorgon :D
    Håller tummarna för att jag vaknar och är frisk!!
    Hoppas du har haft en härlig dag vännen!
    Kramar!!

    Zuzibuz:
    HAHAHAHAHA du är ju bara FÖR ROLIG!! :D
    Mina stackars små händer skulle mosas om jag skulle sätta mig på dom :O :P Hehe.

    Hej Min Sköna Miss Karlstad!!
    Aaaahh är det därför jag har så ont i halsen - träningsvärk av allt smaskande, haha.

    Jag tycker om att rulla för tillfället, men snart ska det smälta bort ;)

    Åh rena sommaren :P haha!
    Själv ska jag se om jag vågar mig ut imorgon!
    Håll tummarna för att jag ska va SUPER FRISK imorgon. MISS a inte det :P

    Puss och kram på dig min härliga VÄN!!! <3

    SvaraRadera