-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, januari 12

Efter regn kommer solsken!!

Iallafall såpass att jag får solstrålar på mig.
Inte riktigt frisk ÄN, men det har hänt lite annat som får mig på strålande humör.

2 roliga besked idag, ska dela med mig få fort jag kan :D Lovar!

Sen är det massa annat skoj på gång, bara jag blir frisk nångång!!
Känner mig bättre - absolut, så vi får se om jag vågar mig ut i snön på en lugn promenad imorgon.

Aaaaaah - jag vill till gymmet NU!!! :D
- burn some fat and shake some bacon, haha!

6 kommentarer:

  1. Hihi nu fick jag dig allt att dra på munnen i alla fall... Utan att du stoppade in något i den förhoppningsvis... :P

    Heeej min Miss Örebro prinsessa!!
    Japp träningsvärk i halsen så den behöver vila lite vettu haha... ;)

    Är det det som du roar dig med hemma nu menar du... Rullar tummarna?! Snön däremot kan smälta bort tycker jag... :D

    Håller båda tummar och tår!! Denna missen missar inte det för sin go go girl heller... Äter till och med Läkerol för dig här haha... Dom är jue farligt goda! ;P

    Puss och kram på dig vännen min!! <3

    SvaraRadera
  2. Hur mår du idag gumman?! :-)

    Puss

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeeeej min MISS Drottning Von Karlstad :D

    Äntligen, äntligen, ÄNTLIGeeeeeeN :D
    Jag känner mig frisk!! 95% iallafall :)

    Lunchpromenad här strax kan jag lova, finally!! I´m freee!!

    Nu är det minsann andra bullar som gäller, haha! Nu kommer Go Go Sashli fram igen, hihi :P

    Ät inte för många Läkerol bara, haha - magen kommer inte tycka det är lika gott :P

    Hoppas att du har fått en toppen start på dagen min vän!!!

    Pussipuss på dig Min Zuzibuz!! :D <3


    Martine:
    Känner INTE AV NÅGOT längre!!!! :D
    Hallelluja! <3

    PUSS!!

    SvaraRadera
  4. Heej min Miss Örebro prinsessa!! :D

    Åh vad gott att du piggnar till vännen! Mjukstarta nu bara så att du inte hamnar tebax i soffan igen... *förmanar* ;)

    Ska oxå ge mig ut om en stund... Vad har ni för väder hos er?!

    Kan tänka mig det haha... Det blir go go go go go go girl för hela slanten nu... :P

    Mmm den tycker jue lixom inte om sockeralkoholerna i det... Men det är jue en sak som det blir fart på i alla fall då... ;)

    Bara bra här och hoppas att även du har det nu!!
    Puss & Kraam på dig vännen min!! <3

    SvaraRadera
  5. Yeah :-D
    Så bra!!

    Ha nu en fin dag,og start forsiktig..
    Puss

    SvaraRadera
  6. Zuzibuz:
    Hej hej min sköna Drottning Miss Von Karlstad!! :D

    Åh hoppas promenaden var skön för dig och att du hade mycket power under gympasset ;)

    Tror du jag NJÖT av att få komma ut på min promenad eller?!?! ;D
    Var lite "Bambi på hal is" varning, då jag inte rikigt fått alla krafter tillbaka än, men det gör inget ändå - bara jag känner mig frisk och får komma ut till att börja med :D

    Vädret var bra tycker jag, inte så farligt kallt, haha nu jämför man med -24 grader, så allt annat är milt :P

    Vill köra på och ge allt med en gång, men ska lyda er (Drottningen och pepparkaksgubben) och vänta med styrketräningen tills imorgon :)

    Puss och kram på dig min Miss <3


    Martine:
    JA ELLER HUR :D
    Lovar vännen, börjar lugnt - idag iallafall, Mohahaha :P

    Önskar dig en toppen kväll!
    Puss ;)

    SvaraRadera