-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, januari 3

Mot nya mål

Mot nya spännande planer & äventyr

Känner på mig att år 2010 kommer bli ett spännande år!! :)

Året inleddes med ett äckel/härligt benpass på nyårsdagen, haha. Man kan ju knappt påbörja året bättre!
Igår var det ryggen som fick sig en omgång och idag piskades tuttarna.
Träningen känns riktigt bra och jag har kommit igång nu igen efter nästan 1 veckas vila från styrketräningen. Kroppen ville inte riktigt som jag ville, då jag knallade in på gymmet redan måndagen efter tävlingen :D men men nu har jag vilat - So I´m ready to Rock!!

Idag har jag varit en äkta pluggis. Suttit med ett PM nästan hela dagen som ska in imorgon, om ätstörningar. Har varit jätteintressant att forska lite och läsa olika studier som gjorts om ämnet.

Annars så är det mycket kul som händer just nu. Ska försöka få alla bitar på plats, så ska jag dela med mig lite mer vad det handlar om. Promise!

Nej, nu är det dags att natta kudden, för imorgon är det back to school. Tur att man har sovmorgon iallafall, för snacka om att man måste börja vända på dygnet igen och hitta tillbaka till rutinerna :P


Sweet Dreams!

10 kommentarer:

  1. Godmorgen på dej!
    Wow,va flink du er :-D Var vel herlig med litt søvn etter all skrivingen?
    Hoppas du sover gott!<3

    Nu sitter jeg uppe med frullen,lader opp til gympass straks.. Ja,det skal bli helt underbart! Kjenner at kroppen er uthvilt og klar for nye tak. :-)
    Gruer meg dog til å gå ute i kulden,brr!

    Ha nu en fin start på ny uke! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja detta programmet måste man jue bara kika på ikväll... :)

    Heeej och god morgon min prinsessa Miss Örebro!! :D

    Är nog bra att ta ett brejk och dra iväg till gymet faktiskt och få ny energi... Skulle nog somna över böckerna om det vore jag om jag så aldrig somnat förut... :P Vad är det som du läser om nu för något?! (fick jag jue svar på här ser jag)
    Tur att det är morgon nu och jag inte är riktigt vaken än för du vet jue hur livlig min fantasi är... Då hade jag genast skyllt på Mike... ;)

    Sov riktigt bra för att vara jag... Skönt! Hoppas även att du sovit gott vännnen! Puss & Kraam på dig!! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Sashli.
    Jag läser också på örebro universitet, tränarprogrammet. Jag vet inte om det är du, men eftersom att du har ett ovanligt namn, och att en tjej som heter Sashli står på våran klasslista och sägs "ska börja nästa termin"- Så känns det som att det är du? :)
    Vilket gym tränar du på i Örebro? / j

    SvaraRadera
  4. Martine:
    Wow och hej på dig, haha!
    Beundrar att du är uppe såå tidigt och dessutom laddar inför ett gympass :D Du är FLITIG!!
    Åh ja, jag sov väldigt gottnär du var uppe med tuppen, haha.
    Nå hur kändes det att vara igång igen? Underbart va? :D
    Vad blir det imorgon på gymmet då?
    Ha en super kväll!
    Klem på dig ;)


    Zuzibuz:
    Hej min hjärtevän til drottning Miss Karlstad :D

    Så du är och förbränner kcal på gymmet? Härligt Härligt :D
    Haha Zuzifluff är det nya namnet alltså? Då heter väl jag Sumo-Sashli då HAHA!

    Strax ska jag fixa lite innan jag tar mig till gymmet för att pumpa rumpa (oh rimmar) och cardio (hahaha tur att jag skrev att det var gymmet jag skulle till :P - jag och min fantasti, vad är det med mig... hosthost) :D and shake the bacon a la SumoSashli!!

    Nu får vi inte glömma dokumentären ikväll!

    Pussipuss på dig min ZuziBuz :D


    Jenny:
    Hej Jenny!
    BINGO :D Haha! Ja det stämmer så bra så, The Sashli här!!
    Gud så skoj tjejen att du skrev till mig här på bloggen :)
    Jag tränar på flera gym faktiskt - gymråtta, jag vet, :) men håller mig till gamla Sportzone som ligger vid Lucullus och I3, gamla regimentet då vi bor nära.
    Har även klippkort på Ökis, för du tränar där eller?
    Haha så det sägs att jag ska börja nästa termin? Är det Marklund som delat med sig info eller? :D
    Önskar dig en trevlig vecka.
    /Sashli

    SvaraRadera
  5. Heeej min hjärtevän prinsessan Miss Örebro!

    Japp det går jue inte att bara sitta och äta pepparkakor har jag märkt... Haha jag tvättar jue kläderna fel då lixom... ;) Men kärt barn har många namn vettu... :D

    Kan gissa att det finns en pepparkaksgubbe som får dig på sådana tankar kanske hihi... Menar alltid bra om man kan skylla ifrån sig på något... ;) Han säger väl pumpa rumpa min stumpa... :D Nej nu ska jag låta maten tyzzzta munnen!

    Nej det får vi inte göra... och inte CSI efteråt heller... :) Puss & Kram från Zuzipuzz till min vän!!

    SvaraRadera
  6. Hihi,er en riktig morgenfugl! ;-)
    Skal dog innrømme at det var litt tungt idag,da jeg har snudd litt på døgnet i ferien..
    Men snart back on track igjen,er alt trøtt nu,ha ha.

    Ja,det er så underbart å kjøre igjen! :-D
    Imorgen blir det cardio,pleier jo å gå morgencardio men må se ann gradestokken litt,er jo så fy fasan kaldt nu,BRR!
    Enten promenade eller noe fun cardio på gymmet..

    Har du gymdags imorgen igjen eller?

    Takk,det samme :-) Skal legge meg på spikis snart.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jo, Marklund har sagt det! Men du har också stått med på klasslistan och vi har alltid undrat vem du har varit. Jag är en "bloggläsarnörd" så, det var därför! Konstigt nog så kom jag inte på det förns idag. Har läst din blogg kanske i 4 månader!=) Jag diggar dig som fan !:)
    Jo, jag tränar på ÖKK! Har ockå massa gymkort. Njoy har jag medlemskap i, också nautilus ute vid gustavsvik, och ÖKK! - Heh, så.. Gymnörd här med! Ska ta bort alla utom ÖKK till våren när jag har haft ett år( eftersom jag är fast tills dess). Det tär ju på ekonomin om man säger så. :P
    Fick en spinningcykel i julklapp, och det är endast spinningen som gjort att jag gått på Njoy. Så, det blir bra ändå :)
    Är det sant då? Att du börjar med oss? :) Kul i så fall!!=) / J

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    God kväll/natt min kära Miss Karlstad :D

    Haha - ja tyvärr märkte jag med att man inte bara kunde sitta hemma och mumsa pepparkakor, choklad och annat gotti gott gott, haha.
    Fast visst är det underbart att få träna av sig energin och njuta att få pumpa på gymmet :)

    Åh är helt slut nu, på ett skönt sätt du vet. Körde på som en tok med cardion på gymmet :P

    Nattinatt och Puss på dig min Kära Miss!!


    Martine:
    Lite kämpigt att komma igång när man varit borta/vilat från träningen men man är tillbaka fort som tur är :)

    Ja - Brrr riktigt riktigt kallt, så det gäller att klä på sig ordentligt.
    Kände jag med av när jag gick imorse. Haha fast jag hade mycket kläder - underställ och extra tröjor + värdens gosigaste och varmaste mössa. Ser ut som en liten eskimå i den :P

    Blev massa cardio idag på gymmet - me like!

    Sov så gott tjejen och nattis kram :)


    Jenny:
    Han är för rolig han :D Ja då, det stämmer att jag ska börja hos er nu snart. Däreot har jag redan första delkursen så till delkurs 2 hoppar jag på minnsann.

    Oj tack ska du ha tjejen, glad jag blir!!
    Ja det ska bli jätte spännade med tränarprogrammet och bättre välkomnande kan man ju inte få ;)
    Underbart - gymråttor tycker vi om! Nice med en spinningcykel. Var köptes den och någon aning om priset?

    Ha det gott och Sweet dreams!

    SvaraRadera
  9. Helcool (läs het) man alltså... där hade vi ett element minsann... ;)

    God kväll min Miss Örebro prinsessa!

    Ja vadan detta att det stannar kvar på kroppen lixom... Man går jue på huset menar jag haha... :P Så det är verkligen gott att få träna för det är jue inga problem att bli av med det igen... Och så mår man jue så mycket bättre!

    Man blir piggare efter man varit på gymet än innan fast gött trött på ett skönt sätt... Förstår precis... :)

    Natti natti vännen och sov nu så gott!!
    Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  10. ZuziBuz:
    Hej min Drottning Miss Karlstad! :D

    Hoppas du inte omvandlats till en ispinne, för här är det vidrigt, sjukt, äckligt KALLT, haha.
    Imorse hade vi hela -22.5 grader och vet du vad?? IMORGON ska det bli över -30 grader - HERREGUD!!!
    Tack och lov (för en gångs skull är det bra, haha) att man har mer av det goda som värmer på kroppen - hade nog dött annars :P

    Har min vän haft en bra dag annars då?? :D

    Puss och Värmande kramar från Lilla mjuka gosiga Miss Örebro :D :P

    SvaraRadera