-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, januari 28

Award

Denna award finns i alla bloggar snart, haha men jag ska inte va tråkig

Jag har fått en Award av min super gulliga Liza
och även av Tina Malmberg
Med denna award följer lite måsten:
- länka in bilden i min blogg
- länka till den jag fått den av
- berätta 7 saker om mig själv
- ge den till 7 andra bloggare
- lägg en kommentar i deras blogg att dom fått denna award

MEN
Hahaha

Vi gör så här istället
Ni som läser min blogg, lämna en kommentar och berätta vad ni tror om mig? Alltså någon uppfattning eller om jag är på ett visst sätt :D Hur uppfattas jag?
Sen när vi kommit upp i +10 kommentarer så ska jag berätta 7 saker om mig själv + svara om någon av era uppfattningar om mig stämmer, hehe :D

Bring it on Babes!!

8 kommentarer:

  1. Heeeeeej min internationella Miss Örebro Prinsessa!! :D

    Är väl bäst att jag gör en trippel sats då när det finns en pepparkaksgubbe in da house oxå... ;)

    Inte här som väl är för jag höll på att drunkna i bara det som kom ner igår... :P Det ska visst komma ner mer och bli en kall februarimånad... Haha man kanske skulle lägga på hullet igen!

    Har missat det på reklamen totalt jag men det är ett sådant som dom köpt för 4000 kronor! :O Är det bra så lånar jag det med mig hem hihi...

    Ja och din pappa som åker land och rike runt för sin goa dotter... :)

    Vi har missat det där med hur det ska gå till med andra ord hehe... Men vi är jue missarna bus! ;) Hos mig feeegar dom hihi...

    Natti natti vännen min och zzzov så gott!!
    Puss & Kraam på dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Så dyktig du er :-) Hihi,ja man blir lite småtokig i treningen sin.. ;-) Men det gjør godt for både kropp og topp!
    Har vært en riktig travel morgen her,selv for mej hihi..
    Nu er jeg vel hjemme dog :-)

    Jeg skal en tur oppover til Nord og besøke min pappa igjen,skal kjøre buss i hele natt,men heldigvis syns jeg det er helt okej egentlig..Litt enklere mtp bagasje og slikt,hater all sikkerhetskontroll på flyplassen these days :-P

    Takk,det samme! PUSS

    PS: Har en oppfatning at du er en toppen tjej,og virkelig dyktig til å stå på og kjempe mot dine mål!<3

    SvaraRadera
  3. hej honey bunny=)

    Nu verkar de som att förkylningen börjar ge med sig o det känns som att den e på väg o försvinna...

    Så nu håller jag tummarna för att jag kan träna igen på söndag=)

    Ja men jag tycker det e kul o sitta o skruva o hålla på så de var en utmaning.. o de var inte så lätt i början. men man kom in i de snabbt.. hahaha.. jasså? du har jobbat där? vad kul..

    Hoppas veckan varit bra o att helgen blir mysig..;)

    Puss på dej darling=)

    SvaraRadera
  4. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeej min bästa Miss Karlstad Drottning :D

    Hihi mysig är duuu, då blir nog pepparkaksgubben glad :P men lovar inte att behärska mig så han får lika mycket, haha - jag är ju faktiskt prinsessa, haha!

    Haha säg bara till om "projekt hull" ska komma igång igen så ska jag springa till RÄTT avdelning i butiken, hahaha :P

    Ja precis den är det - oh spännande att höra vad du tyckte om gångbandet :D

    Mmmm våra föräldrar e ju bara föör gooa :D därför vi är såå goa med, haha!

    Imorgon blir det jobb för lilla mig, sen träning. Gym för din del med imorgon också eller?

    Sitter här och slappar framför tvn och tittar på Let´s dance :)

    Puss och kraaam på dig min Vään <3


    Martine:
    Gymrats så det skriker om det, hehe and we´re loving It ;) :P

    Åh Ha så fantastisk mysigt med din pappa och se till att njuta av ledigheten och vilodagarna inför en ly vecka sen full av träning och fräsch mat min vän!!

    Trevlig helg min vän!! :)
    PUSS!!


    Liza:
    Hej gullet :D

    Åhhhh ÄNTLIGEN - bäst att den försvinner :D för nu vill ha super Liza back on track!!
    Ska hålla tummarna här med, lovar.

    Haha ja, jobbade där ett bra tag faktiskt så nu vill jag inte se en ikea möbel tack (haha blundar hårt då hela lägenheten är ikea "skadad" ) :P

    Tack gumman, önskar er en underbart mysig helg och känner på mig att du är på gymmet, frisk och laddad på söndag! :D

    Pussar på dig sweetheart!
    :)

    SvaraRadera
  5. Heeej min bästaste Miss Örebro Prinsessa!! :D

    Klart att en prinsessa ska ha första tjing... Ja efter drottningen då som måste provsmaka så att allt smakar som det ska förstås... ;)

    Kunde jue tro att det projektet är igång här som jag shoppar hem bars... :P Men i morgon så är det lööördaaag och då ska det mumsas!

    Hoppas att dom har fått hem det tills jag kommer hem till dom... Är nyfiken jag oxå på hur det är... Dom har jue även en cross... som står och samlar damm... :D

    Precis man blir som man uppfostras till och lite ligger nog i generna oxå... :)

    Blir nog bara promenix för mig i morgon... Kör jue varannan dag på gymet... Så denna kroppen får återhämta sig... ;P

    Kikar oxå på Let's dance på teven... Hejja Willy haha!!

    Puss & Kraam vännen min!! <3

    SvaraRadera
  6. Jepp,it's lovly :-)

    Takk gumman! Ha nu en riktig fin helg du med, og nyt av ledigheten imorgen.
    Puss

    SvaraRadera
  7. hey babe!

    ja det e så skönt att kunna andas igen inte behöva kippa efter andan..;) ska verkligen bli riktigt nice o komma tillbaka o träna lite..ska dock ta de lite försiktigt nu de första dagarna så jag inte blir sjuk igen.. för de vill jag ju inte...
    Aha.. coolt..;) nej jag kan förstå att man blir trött på det. men dem har ganska så fina sker måste jag säga...

    Tack tack gumman=) jag ska göra mitt bästa..;) blir mys ikväll..o ladda inför morgondagen...;)

    Pussar på dej med.. <3

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    Heeeeeej min underbara bars smaskande Drottning Von Miss Karlstad :D

    Blää, känner mig sockerbakis idag, haha. Blev lite väl för mycket av det sliskiga igår och dåligt med med :S men men lätt att glömma när man sitter där med sötsakerna framför sig!

    Hur har lilla frökens dag varit hittills då? Myst till 100 % hos dina föräldrar? :) Hade promenadbandet kommit?? :D

    Slank det ner många bars igår eller? 2 blidde det för mig mellan godiset, haha så jag skulle få i mig lite protein också (fy på lilla mig, dåliga matvanor igår) :P

    Hoppas ni har det super vännen!!
    :D Puss och Kram <3


    Martine:
    Hej tjejen!
    Hoppas du myser på för fullt fortfarande :)
    Själv ska vi ivägoch mosa ben snart, mohahaha!

    Trevlig söndag på dig gummen, Puss!


    Liza:
    Hej sockertoppen :D

    Skönt att du är på gång igen, men ta det lugnt bara OM du känner dig lite "snurrig".
    Ja när man är sjuk så får man trösta sig med extra mycket av det goda, haha MEN nu är du frisk och nu kan vi äntligen komma igång tillsammans :D - wieee!!

    Blä, känner mig helt sockerbakis idag - blev lite väl mycket av det goda igår, haha oops :P

    Men nu är det 1 februari imorgon (men vi börjar idag så klart) så nu kör vi på med våra planer och mål gumman!! :D

    Nu ska vi iväg och döda ben snart :D

    Ha en underbar söndagskväll!!!
    PUSS gullet! <3

    SvaraRadera