-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


söndag, december 27

Veckans kost

som varit:
pepparkakor, pepparkakor, lite mer pepparkakor och massor med julmat!

Vilket innebär att jag ser ut som en liten pepparkaka själv, haha - men mums vad gott det har varit :D
Så för att summera detta: kommer nog inte bli sugen på julens smaker förräns det är jul igen nästa år, haha (förutom pepparkakorna förstås :P)


Nu är det andra bullar som gäller, hehe - sund kost och tillbaka till de vanliga rutinerna :D

Hoppas ni har haft det lika härligt och gott som jag har haft :D men att pepparkakorna inte lyckades ta över era liv, som de gjorde med mig, haha!

Kram på Er!

10 kommentarer:

  1. Pepperkakor er jo såå gott! hihi ;-)

    Godt å høre du har hatt en fin jul vennen! Og får en fin fortsettelse også..
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Martine:
    Tack tjejen :D
    Önskar dig en god fortsättning och ett fantastiskt gott nytt år!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha ja mamsen kommer nog att fundera när jag börjar fnissa när jag är runt pepparkakor när vi är på shoppingturné... Vem vet jag kanske till och med tar kort som hamnar på bloggen lixom... ;)
    Kakmonster var nog rätta ordet jag... Alla kakooor som han sa i Sesam street... :D Fick kakor av mamsen och kan tala om att dom är slut redan... :O

    Jättemysigt!! Hihi då har jag något som verkligen lockar ut mig om det fortfarande är busväder ute... Det snöar än så papsen din får köra försiktigt... Jag som var så nyfiken vad du tyckte... Men då får jag ge mig till tåls ett par dagar till då... ;)

    Just nu så knaprar jag faktiskt på lakritspastiller som jag fick i julklapp... :P Så äter och myser för dig med så klart!

    Är det julklappsrimmet det hihi... Kramelikramshli på dig Sashli... :D Gick inte så bra det... Puss!!

    SvaraRadera
  4. Takk ,ble en vellykket julefeiring :-)

    Det samme ønsker jeg dej,og ha nu en fin søndagskveld med mys! :-D
    Kramis

    SvaraRadera
  5. God fortsättning och akta dig för pepparkakorna ;-)

    SvaraRadera
  6. Nu återgår vi till den sunda vardagen efter allt gott ;o) hihi
    Kram på dig sötnos!

    SvaraRadera
  7. Zuzibuz:
    Hahahaha inte bästa rimmet kanske men tanken som räknas :D :P Hmmm... Sashli är nog inte lätt att rimma på kom jag på :D

    Hej i natten min Miss Karlstad cookiemonster :D
    Här sitter jag fröken cookiemonster nr 2 och slåss mot mina pepparkaksdemoner, haha. Nej då suget har inte kommit än efter 24 timmar, haha!

    Jaa foton i bloggen tycker vi om, speciellt när de är Miss relaterade :D

    Nattinatt på dig min goa vän!
    Puss och kram !!! ;)


    Martine:
    Här är det mys i massor gullet :)
    Jobbar du nu under mellandagarna eller är du ledig?
    Hoppas du får en fin vecka!
    Kram kram!


    Petra:
    Hahaha lovar, ska inte låta pepparkakorna ta mig!
    Önskar dig en god fortsättning och et fantastiskt gott nytt år!


    Lina:
    Gullet - Ja, håller med dig till 100%, men mums vad gott det har varit :D
    Ser att du även kommit igång, underbart att se!
    Kram gumman :D

    SvaraRadera
  8. Ja tur att det är tanken som räknas för jag försökte verkligen tänka till där haha... Men jag gav upp för jag vill jue inte bli gråhårig i förtid lixom... ;)

    Heeej mitt i natten min Miss Örebro cookiemonster nr 2! :D
    Har inte käkat pepparkakor på flera dagar nu så nu är jag nog avvänjd tror jag... Substitutet just nu är jue lakritspastiller som jag suger på... :P

    Ja den var bra och han är jue bara sååå söööt!! ;P

    Ska allt hitta på lite bus framöver ska du se... Kan jue inte miss'a det lixom... Nu tebax till CSI så att jag inte miss'ar något spännande där... :)

    Natti natti vännen min och zzzov så gott!! Puss & Kraam!! <3

    SvaraRadera
  9. Godmorgen på dej tjejen!

    Så bra!:-D Det er velfortjent.
    Selv er jeg ledig og går hjemme for tiden nu..
    Er hos min pappa på Nordmøre denne uken,så det er koselig:-)
    Godt å komme seg litt bort i ny og ne.. ;-)

    Takk,det samme ønsker jeg deg! Starter du å jobbe idag igjen eller er du mer ledig?
    Kramis

    SvaraRadera
  10. Zuzibuz:
    Hej på dig min sköna Miss Karlstad :D

    Ååååh har blivit sånt miss(tag) med tiderna då jag pratade med pappsingen nyligen. Så paketet kom ju inte till sats när det skulle. Vilket miss(öde) - haha! Mycket missar här, eller hur min Miss :D :P
    Jag hoppas du hinner få det till imorgon iallafall, är ju dönyfiken om vad du tycker :D

    Oh imponerande att du inte blivit besatt av pepparkaksmonstrena :P jag har faktiskt överlevt idag med, haha!

    Hoppas du har haft en toppenstart på veckan min vän!!
    Puss och kram, ät en banan!!
    (hahah fy va dålig jag är :D )


    Martine:
    Hej på dig gulliga du!!
    Åh vad skönt att vara ledig. Då är vi två om ledigheten, så underbart är det - eller hur?!?!
    Åh mysigt att vara hos föräldrar alltid.
    Ha det så gott nu!! :D
    Kramar!!

    SvaraRadera