-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, november 9

Me and my confessions

Part 2

Har inte haft ork eller tid om jag ska vara ärlig för att sätta mig ner och uppdatera i bloggen, sorry, så jag ska försöka uppdatera mer här framöver.

Då var denna helg över och dagarna försvinner allt snabbare inför tävlingen känns det som. 4 veckor är en lång tid och mycket kan hända under denna period, men samtidigt känns tiden tight.

Min form fortsätter att bli bättre och bättre och jag kämpar på för fullt för att komma upp på scen i mitt livs form. Just nu spelar det ingen roll hur man ser ut under resans gång, utan det gäller att pricka allt på tävlingsdagen, vilket verkligen inte är lätt. Coach har läget under kontroll och han säger att han har mig precis där han vill ha mig såhär 4 weeks out, så det känns otroligt skönt.

Formchecken har jag varit dålig på att uppdatera - jag vet!! MEN då jag inte har vägt mig på ett tag så känns det inte relevant att skriva upp något. Däremot till helgen som kommer då det är 3 weeks out ska jag ställa mig på vågen, så man kan justera sista veckornas utveckling.
Då min kropp är känslig och kan binda mycket vatten från dag till dag, blir jag lätt lurad av den pendlade vikten och kan stressa upp mig själv.
Jag har lärt mig så oerhört mycket om mig själv genom att inte ständigt vara så fixerad vid vågen och verkligen försöka titta i spegeln under en viss period.


Mycket tankar, positiva som negativa som snurrar runt i mitt huvud just nu men det är bara att se framåt och inte tänka för mycket, köra på och ge allt.

Önskar er en härlig start på veckan!
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar