-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, november 6

Äntligen

fredag & helg

...fast nu kom jag på att det spelar ju ingen större roll att det är helg, för med alla träningspass och dietmaten är det ju som vilken vardag som helst, haha.
Nej då, skönt att vara ledig från skola och jobb iallafall.
Det har varit en tuff vecka, men det känns som resultaten börjar komma - känns så iallafall.

Just det, glömt skriva att jag har haft "våg-förbud" i ca 1 vecka nu, vilket betyder att jag inte fått lov att ställa mig på vågen och vet ni vad?? - jag har aldrig mått bättre, haha.
Kommer väga mig på order av coach när han säger till, annars låter jag bli och kommer gå på måtten och spegeln. Han ser min form med kritiska ögon och är alltid 100% ärlig.
Litar fullständigt på my coach, my love!

Nu är det dags att fixa kaffe inför kvällens gympass, och åka iväg till gymmet. Sedan väntar även kvällscardio för lilla mig!

Trevlig helg på Er!!

2 kommentarer:

  1. Har väntat en vecka nu på formchecken....

    SvaraRadera
  2. Linda, det kommer till helgen - LOVAR :D ;)

    SvaraRadera