-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, oktober 27

The recovery time

is over
now its time to get in best shape ever!



Yes, då är det dags att sätta igång igen med förbränningen inför tävlingen.

- Höjningar i kosten under flera dagar förra veckan, och sista ätardag innan tävling.
- 2 hela vilodagar från all cardio och träning för att vara "fit for fight" och framförallt inte bränna ut mig, bli för hård och framförallt se till att se fräsch och fyllig ut till tävlingen denna gång.

________________________________________________

Denna helg (troligen söndag) blir det en formcheck med bilder, mått samt lite idéer, planering och tankar då det är 5 weeks out!!
Vet att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera med bilder, me
n ska försöka skärpa till mig - lovar!! Inte haft lust eller ork om jag ska vara ärlig, men men det ska jag andra på!!
Snälla påminn mig om jag glömmer såhär med en dietande hjärna
:P

________________________________________________


Såg även att det dykt upp lite fler namn på -163 cm listan, vilket är superskoj!!!



Yes nu kör vi på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar