-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, oktober 19

Happy monday

- here we go again!

Oh så härligt med ett dunderstart på veckan, då det blev 60 minuter "duracell intervaller" på crosstrainern, it feeeeelt Greeeeeeat!!!
Vem väckte tigern i mig på en måndag liksom?? Haha!
Brukar va seg som tusan på måndagar med ett mindre leende på läpparna, men inte idag inte :D

Idag väntar ett bröstpass, vilket jag ser fram emot, men det är inte dags riktigt än.


Söndagens träning

Morgoncardio - 60 minuter intervall
Gym - ben
Kvällscardio - 60 minuter intervall


Svenska Mässan, Göteborg
Lördag 5 dec 10:00-18:00
, Söndag 6 dec 10:00-18:00

Åh ser verkligen fram emot tävlingen nu, kommer bli så kul och spännande!

Ni har väl köpt biljetter till denna fantastiskt roliga helg som kommer vara full av olika events??



Ser även fram emot när anmälningslistorna är klara
, så man vet hur många man blir i sin klass :D
Just nu är det inte så många anmälda i Bodyfitness klasserna (iaf inte i korta klassen än) men det är nog bli en heldel som kommer dyka upp på listorna innan sista anmälningsdatumet.

Så här ser det ut i dagsläget
:

Luciapokalen Body Fitness (lördag 5 december)

-163 cm

-168 cm

+168 cm


LÄNGTAR!!!!!

3 kommentarer:

  1. Heeejsan Miss Örebro!!

    Helgen har varit bara bra och solen har lyst här idag... Först var det väldigt grått... Morgontrött som mig antagligen... ;)
    Min polare kommer om två helger och klipper till mig... :P Se om jag står ut eller om jag spanar in Studio Fanny... Kanske ser henne på gymet om inte annat... Är ni lika så jag vågar mig på en "frökenvariant" igen?! :D

    Detsamma önskar jag dig vännen!! Kraaamelikraaam!!

    SvaraRadera
  2. Klart man ska till FF och titta!=) Måste ju vara där när du tar emot guldet;D Kör hårt nu bruttan så ska du se att det kommer bli mega dunder super bra Massa kramar på dig //Madde

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Heeello Miss Sunshine :D
    Härligt härligt!
    Jo vi är väl lika, fast ändå inte, haha :D
    Hon är ljushårig, och ser ut att vara snarare en syster än mamma, haha.
    Spana in henne på hemsidan som jag har länkat till (Studio Fanny) så får du se hur hon ser ut ;) :D
    Stor FET Kram på dig!!

    Madde:
    DU är Bara För Go vännen! :D
    Lovar ska köra på tokhårt och verkligen se till att pricka allt denna gång.
    Många många Kramar på dig gullet!

    SvaraRadera