-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, september 8

Time for school

- Can I just sleep some more? Pretty please!!


Oh lord, är ju dödstrött just nu, vill ju bara krypa ned i sängen... i varma sköna sängen och sooooova....

Inte bästa sömnen inatt kanske men sömnen har ju inte varit den bästa direkt alla nätter under dieten, speciellt nu på senare tid... bläää
.
Jaja nu var det färdig gnällt här, haha så dags att sätta lite fart!
Mmmm.. Zzzzz... MEN NEJ dags för morgoncardio NU!!!!!!!!!!!!
- Så ryck upp dig nu kvinna lilla!!!




Måndagens träning
Morgoncardio - 40 minuter intervall på crosstrainer
Gym - bröst
Kvällscardio - 40 minuter intervall på crosstrainer

Bröstpasset gick riktigt bra, vilket jag inte trodde till att börja med då jag var så oerhört segstartad, men ju mer vi körde på desto mer hade jag att ge - så otroligt kul. Styrkan var på topp och jag tror jag var starkare och mer uthållig än någonsin för bröst under denna diet.

YES Upp och Hoppa!! Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar