-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, september 9

I´m so excited

I got something fun going on - so glad and happy!



Ni kommer märka nu om dagarna vad det är för kul som jag fått vara med om, så håll utkik här så ska jag skriva om det så snart det är aktuellt!
=)


Ja, livet just nu består av skola, diet, träning... diet, skola, träning...
Kämpar på som många andra dietande just nu och allt slit ger resultat - tack och lov!
Haha ibland undrar jag vad man håller på med helt ärligt, men jag brinner för detta och ser fram emot slutresultatet av denna resa, så det är bara att bita ihop och köra på för fullt.

Dagens träning

Morgoncardio - 60 minuter [40 min intervall på crosstrainer + 20 min cykel]
Gym - hamstrings, vader
Kvällscardio - 40 minuter intervall, steppmaskin

Träningsvärken i kroppen är inte att leka med just idag kan jag lova. Herregud vad ont man har i ryggen. Gårdagens pass gjorde verkligen sitt märks det, lovely! Det sjuka är att jag har fortfarande ont i brösten sen måndagens pass, haha.
Att benen inte hinner återhämta sig supersnabbt är inte konstigt med tanke på all cardio jag kör, men mina stackars bröst känns helt mosade fortfarande :D

Nu väntar sängen - måste försöka sova ut innan ännu en dag väntar med skola, träning och diet!

Sweet dreams på er!

1 kommentar: