-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, augusti 29

Update

Dietvecka 8
- completed

Dagens vikt: 57.7 kg
Vikt nedgång denna vecka ( v.8 ) : - 0.5 kg

Vikt nedgång totalt: - 9.5 kg


Yes - äntligen är det lördag!!

Super strikta order från coach och från annat håll att nu efter denna 8:e dietvecka är det verkligen dags
för en ordentlig påfyllning idag.
Jag har även
lovat mig själv att våga lyssna på min kropp när jag själv känner av att den behöver fyllas på både fysiskt men även psykiskt och koppla av från dieten, då det är så lång tid kvar till tävling.

Som många tidigare vet har ju jag en tendens att gå ut alldeles för hårt och bli för extrem i det jag gör men man lär sig av sina misstag och denna gång ska jag göra allt "the smart way"

Kommer ta dagen som den kommer och koppla bort allt vad diet heter. Se till att främst koppla av med god mat och annat gott som jag är sugen på och ha en riktigt mysig dag tillsammans med min älskling!!

Bio ikväll med min Mike - mysfaktor av högsta grad!
Evigheter sedan man kopplade av med biosnacks, mat, vila och njöt på detta vis. Så ikväll ska vi även på bio - ska bli så otroligt mysiiiigt - och se District 9.


Gud va gott allt ska smaka idag, haha!
Känner mig som ett litet barn på julafton här ju!!



Trevlig helg på er alla!!

5 kommentarer:

  1. Bra jobbat vännen!!!
    Njut nu av en välförtjänt fridag med biomys! Vi såg samma film igår, ganska udda men den var väl okej. Konstigt det där med att gå på bio... Går man på en fridag så bara måste man ha något snackas till filmen, men igår på en vanlig dietdag så var jag inte ens sugen ;o) Skönt! Idag blir det dock lite extra påfyllning :oP

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det är du värd efter allt slit baby!
    ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Lina:
    TACK gumman min!!
    Åhh vi hade verkligen supermysigt, men du hade rätt om filmen - udda var rätt ord :D
    Hoppas du hade en mysig dag med igår med massa gott att unna dig! :)
    Nu kör vi på igen!!
    KRAAM

    Julia:
    Taack min sköna!
    Kramar :)

    SvaraRadera
  4. Vad alla verkar så gulliga mot varandra i fitnessvärlden.

    SvaraRadera
  5. YO anonym:
    HahaHa jasså? Tycker du det?
    Antar att man inte skriver "skit" till varandra om man följer någons blogg, haha.
    Då låter man bli att skriva ens :P
    Men till er som VILL skriva "skit" och kasta bajs - shoot, haha!
    man kan ju inte tycka om alla liksom ;)

    SvaraRadera