-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, juni 29

Börjar kännas bättre...

MEN inte såpass frisk att jag kan träna än *frustrerad* ..man får väl hitta på andra projekt att sysselsätta sig med innan man kan tokköra på gymmet igen.

Idag har jag varit ute på 2 långpromenader efter 1 veckas sängliggandes. Fick dock ta det lugnt så jag fortfarande är svag i kroppen. Oerhört skönt att äntligen ha ork till att iallafall promenera ute i solen och få frisk luft
.
Njuter av varje minut av detta fantastiska väder - älskar den varma sommaren!!


Då jag har blivit sjukt rastlös av att inte kunna träna som vanligt har jag hittat på något nytt projekt tills jag är helt återställd.

Har funderat lite på vad man ska hitta på för skoj och efter lite planering och massa tänkande kom jag på att jag lika gärna kunde rena kroppen och hjälpa den att återställa sig.

Då kom jag på idén - jag ska Detoxa - en mini-detox kur.
Så idag började jag en detox kur som kommer troligen hålla på i
7 dagar
, för att rensa kroppen från slaggprodukter och få en nystart inför Fas 2 - själva dieten.

Kommer skriva mer om detta senare ikväll, nu måste jag vila mig lite i soffan.


Hoppas ni njuter av den fantastiska solen!

1 kommentar:

  1. Ååå va gott de ser ut med alla goa frukter =)
    Bra juh, passa på medans man inte känner sig hundra. Hoppas det går bra och att du blir frisk snart gumman!
    Kram!

    SvaraRadera