-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, maj 12

Run Sashli, Run!


Visst är det likt mig :) Haha eller vad säger ni?

Idag fick jag slutligen till det.
Tog på mig löparskorna och gav mig ut på en långtur. Blev en sträcka på ca 1 mil, vilket jag sprang på strax under timmen. Kändes förvånansvärt lätt faktiskt och det var SÅ skönt!

På torsdag smäller det, Vårruset för lilla mig och mina fem väninnor från klassen. Kommer bli mer som en kul grej då rundan bara är 5 km.

Träningen har rullat på och känns bättre för varje dag som går. Längtar efter morgondagens pass då axlar ska köttas. Någon gång måste de ge med sig och växa ordentligt, hehe. Sätter verkligen prio på axlarna just nu.
Söndags pass blev baksida lår/vader och igår körde vi bröst/mage.

Idag tränade vi rygg/vader och dagens pass kändes riktigt bra. Motivationen växer för varje dag som går och jag ser verkligen fram emot att bygga upp mig.

Ska uppdatera mer i bloggen, men har så otroligt mycket i skolan just nu, men slutspurten nu - så bara att keep it upp och skriva på så jag får gjort mina stora pm som är kvar.

Strax ska vi titta på semifinal 1 i eurovision. Alltid kul att titta på då man brukar få sig ett gott skratt :D

More updates tomorrow people!
Ha en superkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar