-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, maj 14

Neej inte torsdag än..snarare en sen onsdag

Oj oj oj klockan är mycket men jag kan inte sova... inte än iallafall :)

Har haft en lång dag med massor på schemat - som vanligt med andra ord.
Lyckades planera in en löprunda imorse igen, på samma sträcka, helt underbart. Känslan i kroppen efteråt är helt obeskrivlig, wow vilken start på dagen.

Imorgon är det dags för vårruset. Ska bli en kul grej faktiskt, hoppas bara vädret håller i sig och att solen skiner. Egentligen är jag nöjd bara det inte regnar.


Träningen idag gick mycket bra. Jag och Mike axlar körde axlar och passet kändes riktigt bra. Min styrka har ökat ordentligt sen jag ändrat om i kosten och ökat på maten.


Nej nu blir det dags för kvällsmål sedan hoppa i säng.
Tror det får bli kesellaröra med nötter och bär ;)








Hoppas ni sover gott.
Natti natt på er!

2 kommentarer:

  1. you go girl!!!! Är så stolt över dig min älskling!! puss puss

    SvaraRadera
  2. DIN SÖTIS - PUSS PÅ DIG!

    SvaraRadera