-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


torsdag, maj 7

Dagens träning!

Idag tränades framsida lår - oh my god säger jag bara.
Vet inte om det var skönt eller smärtsamt, men snacka om att det känns såhär efter!

Älskar hur jag och Mike tokkör när vi styrketränar. Även om man inte alltid är på topp så sporrar han mig och ger mig motivation till 100% - that´s loove ;)

Mina ben på dieten inför min tävling, MTGP 2008


Mina framsida lår är nog min bästa muskelgrupp, så därför måste jag lägga ännu mer fokus på baksida lår. Behöver prioritera hela kroppen just nu känns det som då tjejerna på bodyfitness scenen bara blir bättre och bättre.



Imorgon är det dags för baksida lår och armar,
ser jag fram emot!

Dags för mat igen!
MUMS

2 kommentarer:

  1. O MY GOD!!! Vilka jäkla ben du har!!!!
    Fan va avis jag blir....=0)
    Shit, ben e verkligen min svagaste länk i min fysik, å ja mkt annat då förstås men ben, faaan de e sjukt jobbigt juh!
    Aja, men nu blev man ju ännu mer inspirerad att kötta skiten av mig på gymmet. Mina stackars ben....äh, dom får fan skylla sig själva!!! GROW,GOOOOW dammn it.
    Oj då sorry, blev lite väl hetsigt nu,haha.
    Ha de gott tjejen =)
    å ja, jag måste säga de igen, GALET GRYMMA BEN!

    SvaraRadera
  2. TACK!!! Vad glad jag blir för dina ord! :D
    Haha - underbart hetsigt, me likee!

    Kan lova att det känns i benen ORDENTLIGT idag efter gårdagens pass, ojojoj. Lite rädd för vad folk egentligen tänkte när jag kom till skolan vaggande och kobent, haha :P

    Har du vägarna förbi Örebro, så titta gärna "in" för ett benpass - mohaha!

    Tack ännu en gång för dina fina ord :)
    Kram

    SvaraRadera