-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, januari 1

Paket från en vän

min härliga vän!!

Underbara vännen Miss Karlstad = Zuzibuz hade trixat ihop denna mysiga julpaket till lilla mig :D


Tack min vän!!! Som vanligt satte du ett stort leende på mina läppar :D

Så nyfiken som jag var snaaabbt åkte paketet upp och allt detta mys låg i paketet!

Åååå mums va gott det var - smaskens till sista slicket, haha!!!

Gulligaste Zuzibuz
Du är en person med stort hjärta!

Puss och kram på dig min vän och jag önskar dig ett fantastiskt år 2010!!

8 kommentarer:

  1. TACK Sashli för ditt fina mail =) jag fick tårar i ögonen ska du veta. Det värmde otrolgt mkt gumman. Du är så snäll, kram vännen och Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Heeej min vän Miss Örebro!
    Sg inte att du har mumsat i dig allt redan... Eller fick du kanske hjälp av en viss pepparkaksgubbe som ska bli större?! ;)

    Nu kommer det mera:

    Heeej min härliga prinsessa Miss Örebro!!
    Haha ja förutom att jag spillt massor idag så har jag överlevt dagen... ;) Så nu kan det med andra ord bara bli bättre... :D

    Ah kom sändebudet aka papsen med det till dig äntligen! Glad att du tyckte om det... Hoppas att allt var ätbart fortfarande... :P

    Det roliga är att jag precis var inne och hälsade på hos dig nu när ditt mail kom med din kommentar... :) Har jag väckt montret till liv igen nu tro?! ;)

    Puss och kram på dig med vännen och god (gott) fortättning!! Fick du någon kram av papsen frn mg föresten?! :D

    SvaraRadera
  3. Min hand bråkar så jag tappar jue bort en massa bokstäver... :P

    SvaraRadera
  4. Jeg hadde en rolig kveld med papsen,god mat og drikke :-)
    Nu er jeg allt kommet hem til min lille voffs og egen seng.. ;-)
    Underbart!

    Hoppas du hadde en fin feiring igår med?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Denice:
    Jag är glad att jag fick fram budkapet gumman :)
    Tänk på orden jag skrev till dig, de kom rakt från hjärtat, trots att vi har tuffa motgångar ibland och svåra tider inom oss.
    Hoppas allt ordnar upp sig för dig!
    Önskar dig ett fantastiskt år nu min vän och må varje dag bli bättre och bättre!
    Kramar!!


    Zuzibuz:
    Hej mitt i natten min Drottning Miss Karlstad som göder mig med massa pepparkakskryddade smarrigheter :D Haha

    Aaaaa allt i magen vettu, haha jag kanske e liten men lilla magen rymmer allt som doftar pepparkakor :D haha!
    Jaaaa monstret väcktes till liv men från imorgon får den allt gå och gömm sig igen :P

    Hahaha så mycket som pappa pussade och kramade mig räckte nog åt hela Sveriges befolkning :D :P Han e såå goo!!!

    Natti natt min gulliga drottning :D
    Puss och kram

    Förresten, ska ta och skriva av mig lite i hemliga Miss Klubben imorgon :D


    Martine:
    Åh va mysigt! Ja vi hade så mysigt och trevligt med pappa här.
    Så underbart har det varit, men från och med imorgon är det back on track!
    Massa planering som ska påbörjas inför kommande roliga händelser ;)

    Förresten, vad gör du om dagarna annars? Jobbar, Studerar?

    Kram kram ;)

    SvaraRadera
  6. Hej mitt i natten på dig min prinsessa Miss Örebro som ser till så att jag håller mig vaken medans jag dricker te... :D Haha!!

    Inga problem här heller för det ryms en hel del där minsann... Hämtade jue ut mitt prottepulver idag och där var det jue med några BARS... Så en sådan råkade jue slinka ner... :P

    Får allt bli ordning och reda här med annars kan jag rulla fram istället för kana fram när jag är ute och promenixar... :D

    Han är stolt över sin fina prinsessa!! :) Natti natti nu vännen och zzzov så gott!! Puss & Kraam!!

    Aha... gillar våran hemliga miss klubb jag hihi...

    SvaraRadera
  7. God formiddag :-)

    Så spennende! Du får holde oss oppdatert.
    Starter selv opp med litt vanlige rutiner og hverdag til mandag.. Det skal bli gott! Har jo hatt en deloaduke fra gymmet nu.. :-P
    For tiden så er jeg sykemeldt,så jeg går hjemme.
    Men liker å ha litt struktur på hverdagen selv om da,så jeg får litt den gode helgefølelsen når fredagen kommer.
    Har jo et langsiktig mål om å starte litt forsiktig opp med studier etterhvert også..
    Hva med dej?

    Puss

    SvaraRadera
  8. Zuzibuz:
    Heeeeeeeeeej min sköna drottning Miss Karlstad!

    Haha tokiga ivriga Sashli är på gång nu igen efter 2 veckors smaskätande - haha tack och lov för annars hade jag fått döpa om mig till Miss Boll Örebro :P :D

    Jag älskar vår Hemliga Miss Klubb,hihihi :D
    Speciellt när den andra Miss är en sann vän som man kan dela hemlisar med ;)

    Idag har jag planerat lite inför kommande veckorna och mina nya mål :D

    Hur har dagen varit för dig då min vän??
    Har ni fortfarande lika kallt?

    Snart dags för gym här :D

    Puss och kram på dig min vän!!


    Martine:
    Hallå hallå :)

    Klart jag ska hålla er uppdaterade i bloggen!
    Rutiner är ju ett måste för migmed, annars kan det ju bli katastrof, haha.

    Vila är ju viktigt med, jag har faktiskt vilat 1 vecka nu med - kroppen ville så gärna ha återhämtning fast jag ville vara på gymmet, men men ibland måste man tänka smart :)

    Jag pluggar, jobbar och har lite nya planer på gång så det är fullt upp!
    Ha en mysig helg min vän!

    Puss!

    SvaraRadera