-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


tisdag, december 22

Heliga skåp nr 1

där gömmer sig min "magiska" tee samling :D

...och hälften av teesorterna syns inte på bilden!!!
Finns nog alla möjliga smaker man kan tänka sig i skåpet hemma
- grönt, rött, ört och svart tee.
Nå Martine - vad tycks?!?! :D

Har lite fler heliga skåp hemma med lite annat smått och gott som jag bara måste dela med mig här, hehe!

Träningen ser jag till att hinna med trots den tuffa och stressade vardagen, för det är då jag får koppla av och ta ut mig på vikterna på gymmet.
Gårdagens pass blev bröst och idag var det ryggens tur!
Styrkan är inte riktigt tillbaka än, kroppen känns lite seg, men jag vet inte om det beror på att jag körde på direkt efter tävling, eller om det är för att jag har haft så mycket annat att stå i sen tävlingen. Känns det fortfarande "tufft" om någon/några veckor till så kanske jag får vila från styrketräningen i några dagar, men det får vi se framöver :)

Ja, tänk att det är 22 december idag och imorgon är det dagen före JULAFTON :D
- ååååh så mysigt det ska bliii!!!

Hoppas ni är klara med alla förberedelser inför julen så ni kan koppla av fram till julafton!
Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Gott betyg för han åt upp allihopa... :D Gjorde bara några stycken som test... Så en hamnade i min mage oxå... ;)
    Jag trodde att du retade mig för julklappen från Jossan & Erika som jag inte får öppna förens på julafton... Har skickat med den hem till mamma så att jag ska låta bli den nyfiken som jag är haha...
    Heeej min Miss Örebro muffins! Jag som trodde att du skulle ta alla ingredienserna i muffinsen jag... :P
    Mina pepparkakor var jue sådana där goda hembakta dom... Men nu så kanske min mage och jag kan bli vänner igen... ;)
    Jag vart alldeles stel i ansiktet så det gick jue inte att forma ord med munnen... :O Kändes som att nästippen skulle ramla av... Mascaran satt jue som frost nere på kinderna... Jisses!! Nya botoxen kanske... :D
    Klart att man ska ha barnasinnet kvar och busa till det... Livet blir så mycket roligare och lättare då... Skrattar jämt för mig själv här när jag skriver till dig... :)

    Natti nati vännen min och zzzov nu så gott!! Kraaam!!

    Vitt te?! ;P

    SvaraRadera
  2. Ohmygod!!
    Herligt mycket tee :-D
    Den slår de fleste skap jeg har sett ja,hihi .. ;-)

    Ha en riktig fin dagen før julaften gumman!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh guuud, så mye te :D
    Jeg trodde jeg hadde mye te i mitt skap, men der tok jeg feil ;) Hihi..
    Ha en super jul, tjejen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan tjejen! Vill önska dig, mike och din familj en fantastisk jul med massa fina klappar å mat :-D..... Fantastiska bilder på bloggen och jätte fin blogg du har ordnat till! Massa kramar från oss från åkersberga sofia martin och spike

    SvaraRadera
  5. Heeeeeeeeej my little Miss Karlstad cookie with sprinkles on top :D
    Oh nu är det jul igen o nu är det jul igen... tral lalal lalalala :D
    Åh kan knappt fatta att det är jul då julkänslan verkligen inte är samma hos mig eftersom mamma åker till min lilla underbara syster i LA!! Jag oh hon brukade alltid julbaka innan och fixa hemma hos föräldrarna, men inte iår inte ;( Men men de får det riktigt härligt där borta :D
    Hur mår lilla magen idag då? Min har varit katastroooof, oj oj oj rena tomte look alike här hemma idag kan jag lova - den står rakt uuuut, haha!
    Hoppas du sover gott nu min vän och vet du vad?? :D
    ÖNSKAR dig en fantastisk GOD JUL!
    PUSS & KRAM till dig vännen!!!
    Jooo vitt te híttade jag med ;)

    Martine:
    Sa ju att jag är tetokig :D Hahaha!
    Och det finns minst lika mycket te bakom, haha :P
    Äntligen looov nu för mig med - SÅ UNDERBART!!!
    God jul på dig tjejen!! Ha det så fantastiskt nu!
    Kram kram :D

    Isabelle:
    Haha jo finns en hel del faktiskt :D
    Önskar dig en underbart mysig och häärlig jul!!
    Kram på dig :)

    SvaraRadera
  6. Sofia:
    Hej vännen!!
    Tusen tack :D Önskar även Er en fantastisk och magisk jul- may all your wishes come true :D
    Tusen tack för dina ord och komplimanger!!!
    Hälsa så Gott till Martin nu och Kramar till er från oss!!! :D

    SvaraRadera