-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


onsdag, oktober 14

Guten morgen

Time to burn some fläsk!!
- Shake the bacon baby, shake it real good!

Ich will - Ich will!!!
Hahahahaha märks det att jag är trött?? Sorry :D :P haha!



Måndagens träning
Morgoncardio - 40 min intervall
Gym - Boobs
Kvällscardio - 40 min intervall

Tisdagens träning
Morgoncardio - 60 min [40 min intervall + 20 min cykel]
Gym - Vila
Kvällscardio - 40 min intervall


Conclusions:
Jepp, är ganska less på allt just nu - orkar inte ens tänka, bara att kötta, bränna och dieta!!!
HELL YEAH!!

3 kommentarer:

  1. Hej minst lika sköna Miss Örebro! Eller ska man säga mest istället kanske... :D

    Ja som idag när soooleeen skiner är i solstaden... Bara att gå ut och promenixa när jag vill... :P

    Ska faktiskt på shoppingturné idag så det lär bli experimenterande snart igen nu... Har jue ekat här hemma och jag har ätit rester och bars för fulla muggar (med Pepsi Max) ;)

    Sa du Pepsi Max?! Jag kommer direkt och bromsar till MAX haha... Kanske bäst att ta det lite lugnt nu för det är jue minusgrader så att jag inte kanar förbi... :P Tur jag blev servad av Freddan med lite så att jag överlevde... ;) Vart jue lixom fast i den där montern...

    Tycker allt att du ska trippa hit jag du som blir lättare å lättare duktig med dieten å träningen som du är... :) Kramelikram tebax i massor!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Såg att du bodde i örebro. Vart tränar du? Bott här länge? Flyttade nyligen till örebro för att plugga, vore kul att träffa fler folk här som gillar träning,.... Jättekul att läsa din blogg, snubblade in på den för första gången idag! Ha det bra! Och lycka till på FF!!!

    SvaraRadera
  3. Zuzibuz:
    Hello Missy :D Neeeeeeee du är ju inte Miss Karlstad utan anledning ;)
    TACK för ditt stöd i dieten min vän, behövs alltid ska du veta!!
    Skickar över tonvis med kramar så watch out, Hahaha!!
    KRAAAAAAAAAAAAM

    miia:
    Men Hallå DÄR! :D
    Åh vad skoj att du hittade hit OCH lämnade kommentar, för folk verkar vara dåliga på det i min blogg, haha!!
    Tusen tack för dina lyckoönskningar tjejen!
    Ska titta in hos dig med, you bet ;)
    Vad kul att du gillar min blogg, hoppas du fortsätter läsa och lämnar spår :D
    Ha det härligt!!

    SvaraRadera