-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


måndag, oktober 12

24- 7

- training, diet and school

Yes kämpar på här fortfarande och allt helt okey fungerar hittills.
Minskningen på vågen har stannat av just nu men det positiva är att formen går framåt och det syns skillnader i spegeln :)
Nu antingen i mitten av veckan eller i slutet ska jag och Mike göra en formcheck för att se hur det ser ut och vilka justeringar som behövs för de kommande sista 7 veckorna - spännande!!

Annars är det bara att fortsätta kämpa - all the way.

- Go hard or Go Home, hehe!


________________________

Lördagens träning
Morgoncardio - 60 min totalt
40 min löpning/sprint intervall +
20 min gång

Söndagens träning
Morgoncardio - 40 min intervall
Gym - ben
Kvällscardio - 40 min intervall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar