-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


lördag, september 5

Update

Dietvecka 9
- completed

Dagens vikt: 57.0 kg
Vikt nedgång denna vecka ( v.9 ) : - 0.7 kg

Vikt nedgång totalt: - 10.2 kg

Kört på som en galning varje dag hela veckan som varit, söndag till fredag - morgon, eftermiddag och kväll..
så idag blir det TOTAL vila från allt!! Inte ens en morgonpromenad, för snacka om att jag behöver min heldagsvila efter denna veckas slit.

Veckan har varit rent ut sagt a `pain in the ass week from hell´, men det har gett riktigt bra resultat så det har varit värt all slit.


Sjukt det känns att ha gått ned över 10 kg sedan dietstart, även om det var en hel del vatten i början så är det mycket för en liten tjej på min längd.

Formen är som den ska säger coach (själv är jag mer eller mindre blind under dieten, för jag är alltid för kritisk och stressar upp mig själv) och det känns bra. Enligt honom ligger jag ute i god tid dessutom och behöver verkligen inte stressa, så det är skönt.

13 weeks out
nu idag tills man står på scen igen - långt kvar till tävling men ändå inte, hehe!

Här följer en liten 9 veckors update sedan dieten började

Dietstatus & formcheck



Start

6 juli

67.2 kg

Antal veckor

på diet

Datum

Vikt

Resultat

Vecka

Resultat

Total

v. 1

11 juli

63. 6 kg

- 3.6 kg

- 3.6 kg

v. 2

18 juli

61. 8 kg

- 1.8 kg

- 5.4 kg

v. 3

25 juli

61. 6 kg

- 0.2 kg

- 5.6 kg

v. 4

1 aug

59. 9 kg

- 1.7 kg

- 7.3 kg

v. 5

8 aug

59. 4 kg

- 0.5 kg

- 7.8 kg

v. 6

15 aug

58. 8 kg

- 0.6 kg

- 8.4 kg

v. 7

22 aug

58. 2 kg

- 0.6 kg

- 8.9 kg

v. 8

29 aug

57. 7 kg

- 0.5 kg

- 9.5 kg

v. 9

5 sep

57. 0 kg

- 0.7 kg

- 10.2 kg



Får se vad dagen har att bjuda på för trevligheter idag då, men tar dagen som den kommer - `no plans` och inga "måsten" >> så oerhört skönt!

Önskar er en trevlig och mysig helg!


In, over and out

2 kommentarer:

  1. You go Girl!
    GRYM är du :)

    Lääängtar till FF!

    Pusskraaam

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack gumman min för att du visar ditt stöd här i bloggen!!
    Jag längtar också till FF och hela rubbet :D

    Puss o kram på dig gullet!!

    SvaraRadera