-

OPERATION MELTDOWN
- The game is on -


13 weeks hardcore diet and training is on
start 9 jan 2012


fredag, juni 26

Sjuk & uttråkad!


Väntar på att bli FRISK! HATAR detta!!
Herre min gud, håller verkligen på att bli galen!!!
Ute i solen blir för varmt och jag känner mig yr så fort jag är ute i solen för mycket och kommer jag in så börjar jag svettas. Ena stunden fryser jag och andra stunden är jag klibbig och svettig.
Näsan rinner, är helt igentäppt samtidigt och jag känner mig helt uppblåst. Orkar knappt gå 5 minuters tills jag blir yr och måste sätta mig ner.
Det enda jag gör just nu är ligger, är uttråkad och äter... BLÄ!!! Så olikt min vardag det kan bli!

När jag blir frisk ska jag banne mig flytta till gymmet och bosätta mig där 24-7, oh yeaaah!


Ååååååh längtar tills jag kan shake my bacon och bränna kalorier och pumpa på tha gym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar